minvri.com

Jeg flytter…

Posted on: 2010/09/23

bloggen min fra wordpress til blogspot.

Dette er noe jeg lenge har tenkt på, og hadde jeg visst at det var så enkelt å eksportere bloggen min fra wordpress til blogspot hadde jeg gjort det for en stund siden.

Jeg har funnet ut at som hobbyblogger som ikke har tid og ork til å dille for mye med layout og greier, er blogspot den som dekker mitt behov.

Alt av innlegg, kommentarer og bilder er flyttet over til den nye bloggen min, så ingenting har gått tapt underveis.

Så, fra nå av finner dere bloggen min på minvri-rita.blogspot.com!

Ved å bruke www.minvri.com vil dere også finne den nye bloggen min.

Håper dere følger meg videre til den nye bloggen :)

2 kommentar to "Jeg flytter…"

Blogspot e helt super så æ skjønna dæ godt :) Æ skal følge med dæ uansett :)

Klem Karina

Hey there! This is my first visit to your blog! We are a group
of volunteers and starting a new initiative in a community in the
same niche. Your blog provided us beneficial information to work on.
You have done a wonderful job!

Legg igjen en kommentar

Velkommen!

Bloggen skrives av ei jente som er 27 år, bosatt i Bodø, er mamma til Bertine Kaspara og er lykkelig gift med min kjære.

Smykkene jeg lager:

Twitter

Feil: Twitter svarte ikke. Vennligst vent noen minutter og last denne siden på nytt.

Tidligere innlegg

Jeg har hatt

  • 181,714 besøk
E-post: minvri@gmail.com
Følg

Få nye innlegg levert til din innboks.

